Vaša košarica je prazna.
Kako bi vaša tvrtka bila primijećena na sajmovima, na raspolaganju vam je niz taktika i strategija. Jedan od najuspješnijih i često zanemarenih je korištenje poslovnih poklona. Povećanje svijesti o brendu ovom metodom može imati značajan utjecaj na vaš uspjeh na sajmu.
Nagrada za vas kao poduzetnika je jednostavna - povećana vidljivost brenda na tržištu, što rezultira boljom prodajom i zaradom. Naravno, odabir pravih promotivnih proizvoda koji će vam pomoći da uspijete nije lak zadatak.
Warren Buffett jednom je rekao: "Vaš brend je ono što ljudi govore o vama kada niste u sobi." Kada dobiju vaš poslovni poklon, vaš će se brend početi širiti usmenom predajom, čak i kada niste prisutni.
Dakle, kako pristupiti ovoj vrsti oglašavanja? Koji su artikli s najboljim rezultatima i na što trebamo paziti? U ovom ćemo se članku pozabaviti dolje navedenim dilemama i pobrinuti se da pronađete odgovore.
U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, uvijek moramo biti inovativni kako bismo bili korak ispred. Sajam je izvrsna prilika za poboljšanje vidljivosti brenda. Jedan učinkovit način da se to postigne je korištenje poslovnih poklona.
Ako želite povećati svoju vidljivost na sajmovima, svakako vrijedi razmisliti o korištenju poslovnih poklona kao dijela vaše reklamne strategije. Vjerojatnije je da će potencijalni kupci zapamtiti vaše ime i ponudu ako kući ponesu nešto opipljivo, čak i ako se čini kao sitnica.
Za početak se morate zapitati što želite komunicirati svojim poklonima za promociju. Želite li pokazati svoju kreativnost, pokazati svoju vrijednost ili možda naglasiti svoju predanost održivim praksama? Sve su to važna pitanja koja utječu na to što ćete i kako oglašavati.
Neki promo materijali imaju bolje rezultate od drugih. Kvalitetne olovke, bilježnice, USB stickovi, majice s logotipom vaše tvrtke – sve su to proizvodi koje ljudi koriste i obično su dobar način za povećanje vidljivosti vaše tvrtke.
Mnoge se tvrtke odlučuju za kreativnije opcije, kao što su tiskane vrećice za višekratnu upotrebu, šalice izrađene od održivih materijala ili sunčane naočale izrađene od bambusa. Naravno, važno je držati se identiteta svog brenda i ne udaljavati se previše od svoje temeljne misije.
Istraživanja pokazuju da poslovni pokloni imaju značajan utjecaj na svijest o brendu. Na primjer, jedno je istraživanje pokazalo da se 89% potrošača sjeća tvrtke koja im je dala poslovni poklon.
"Poslovni pokloni ne samo da stvaraju osjećaj dobrobiti, već i povećavaju angažman kupaca", piše Alan Tang, uspješan poduzetnik i marketinški stručnjak.
Poslovni pokloni pomažu u stvaranju dugoročnih veza s postojećim kupcima i većoj vidljivosti kod novih potencijalnih kupaca.
Oko 30% više potrošača posjetit će vaš štand na sajmu ako nudite poslovne poklone.
Bilo da odaberete tradicionalne ili kreativnije poslovne poklone, važno ih je što aktivnije integrirati u svoju strategiju oglašavanja.
Važno je shvatiti da nije uvijek najvažniji sam poklon, već i način na koji ga darujete. Sve je to dio velike slike – vaše prisutnosti na sajmu.
Trgovački sajmovi, konferencije i druga događanja izvrsne su prilike da se istaknete i ostavite trajan dojam na potencijalne kupce. Pravi poslovni pokloni mogu značajno pridonijeti uspjehu vašeg brenda na takvim događanjima. Proizvodi koji imaju najbolju izvedbu u ovom kontekstu su oni koji su korisni, visoke kvalitete i odražavaju vrijednosti vašeg brenda.
Prvi element koji treba uzeti u obzir pri odabiru poklona za promociju je upotrebljivost. Pokloni kao što su olovke, blokovi za pisanje, sitni dodaci za dom ili boce vode korisni su u svakodnevnom životu, što znači da će vaš brend biti redovito viđen.
Drugi element je kvaliteta. Jeftini proizvodi koji se brzo pokvare stvorit će negativan dojam o vašem brendu. Ulaganjem u kvalitetne proizvode pokazujete se kao tvrtka koja cijeni svoje kupce.
Treći element odnosi se na vrijednosti vaše tvrtke. Odaberite poklone koji odražavaju ono za što se zalažete. Na primjer, ako je vaša tvrtka usmjerena na održivost okoliša, vaši pokloni za promociju mogu biti izrađeni od recikliranih ili ekološki prihvatljivih materijala.
"Vaši pokloni za promociju produžetak su vašeg brenda. Ako im posvetite pravu pažnju, mogu imati velik utjecaj na to kako vas ljudi doživljavaju."
Slijedeći ove smjernice, na sajmovima se možete pojaviti s povjerenjem i s promo materijalom koji će stvarno doprinijeti svijesti i vidljivosti vašeg brenda.
Promotivni artikli koji postižu najbolje rezultate na sajmovima su oni koji su korisni i relevantni za brend.
Na kraju, ne zaboravite poslovne poklone kao što su blokovi za pisanje, kalendari ili termo boce s logotipom vaše tvrtke. Ovi pokloni su korisni i dugo se koriste, što znači da će ljudi vidjeti vaš logo svaki put kada koriste poklon.
Početak ovog putovanja počinje razumijevanjem ciljeva vašeg brenda i upoznavanjem točno one publike koju želite dosegnuti. Razumijevanje onoga što želite postići dijeljenjem poslovnih poklona pomoći će vam pri odabiru i strategiji.
Bez obzira na to želite li povećati vidljivost, promovirati određeni proizvod ili uslugu ili jednostavno stvoriti jači odnos sa svojim kupcima, odredit će vrstu i stil poklona koje želite pokloniti.
S druge strane, važno je poznavati svoje ciljno tržište. Što ih privlači? Koji su im interesi i hobiji? Što bi im bilo korisno ili vrijedno?
Gotovo 70 % tvrtki tvrdi da su promotivni proizvodi učinkoviti u postizanju njihovih marketinških ciljeva.
Nakon što pružite ove ključne informacije, usmjerite pozornost na prikupljanje raznih inovativnih ideja. Nemojte se ograničavati na naj prepoznatljive i tradicionalne izbore, kao što su olovke ili stolni podsjetnici. Umjesto toga, razmislite o jedinstvenim i kreativnijim rješenjima koja će vam pomoći da se istaknete iz gomile.
"Poslovni pokloni su više od samo malog znaka zahvalnosti. Oni su izraz zahvalnosti i poštovanja koji može stvoriti trajnu vezu s vašim kupcima", rekao je Steve Jobs, osnivač Applea, Inc.
Na kraju, ne zaboravite uskladiti svoje poslovne poklone s vrijednostima i identitetom vaše brenda. Vaši bi pokloni trebali biti produžetak onoga za što se vaša tvrtka zalaže. Ako slijedite ove smjernice, sigurno ćete povećati vidljivost svog brenda na sajmovima.
Na sajmovima je ključno da vaš brend ostavi snažan dojam i da se ističe u masi. Poslovni pokloni savršena su prilika za to. Evo nekoliko strategija koje će vam pomoći da maksimalno povećate učinkovitost ovih poslovnih poklona.
Bilo da se radi o majici kratkih rukava s logotipom vaše tvrtke, printanoj kemijskoj olovci ili silikonskoj narukvici, cilj je odabrati poklone za promociju koji potiču interakciju. To znači korištenje poklona koji pozivaju ljude da se povežu s vašim brendom na izravan i osoban način.
Ograničeno izdanje poslovnih poklona ili ekskluzivnih proizvoda može vaš brend povezati s nečim posebnim i jedinstvenim. To nije samo način da pokažete koliko cijenite svoje kupce, već i način da se istaknete na tržištu.
Ovo je sve popularnija taktika u svijetu marketinga. Korištenje imena, logotipa ili slogana događaja na vašim poslovnim poklonima može stvoriti osobniji pečat i ostaviti trajan dojam.
Svi u vašoj tvrtki trebaju biti uključeni u proces odabira i distribucije poslovnih poklona. To povećava osjećaj pripadnosti tima, a zajedno možete izbjeći moguće pogreške i osigurati da su pokloni relevantni za ciljeve vaše tvrtke.
Važno je da poslovni pokloni odražavaju vašu misiju i vrijednosti. Oni bi trebali djelovati kao produžetak vašeg brenda, a ne kao samostalna prezentacija. Kako biste to postigli, osigurajte da vaši pokloni odražavaju kvalitetu, vrijednost i karakter vašeg poslovanja.
Imajte na umu da je cilj poboljšati vašu vidljivost i stvoriti snažnu vezu s ciljanom publikom. Slijeđenje ovih smjernica nedvojbeno će vas odvesti u pravom smjeru.
Sajmovi su idealna prilika za povećanje vidljivosti vašeg brenda. Cjelokupna atmosfera samog događaja - od mnoštva potencijalnih kupaca do prisutnosti natjecatelja - pruža izvrsnu priliku za promociju. Jedan od najučinkovitijih načina za postizanje toga svakako su pokloni za promociju kojima se postiže značajan utjecaj na vidljivost brenda na ovakvim događanjima. Ali kako im pristupiti i koje proizvode odabrati?
Darivanje poslovnih poklona je poluga koja omogućuje da posjetitelji zapamte vaš brend i da se istakne među mnogima koji se bore za pozornost na sajmu.
Kako bi proizvodi bili dobro prihvaćeni i dali željene rezultate, ključno je razumjeti neke osnovne činjenice o ovoj vrsti oglašavanja.
Strategija korištenja poslovnih poklona na sajmu višestruka je i zahtijeva pažljivo razmatranje. Kada se pravilno izvede, promocija poklona može stvarno poboljšati vidljivost vašeg brenda i ostaviti trajan dojam na posjetitelje.
Stoga je bitno prvo se zapitati prije odabira određenih proizvoda i osmišljavanja promotivne strategije: Što želim postići ovom promocijom? Želite li povećati svijest o svom brendu? Ili možda tražite način da povećate interakciju s posjetiteljima? Želite li potpuno novo iskustvo koje će se zaista istaknuti i ostaviti upečatljiv dojam?
Jedna od najučinkovitijih i ujedno najčešćih metoda za povećanje vidljivosti na sajmovima je korištenje poslovnih poklona koji uključuju vaš logotip ili brend.
Pošteni pokloni koji su lijepi i korisni imaju prednost pred ostalima. Što su pokloni korisniji, to će se češće koristiti, što izravno dovodi do veće izloženosti vašeg brenda.
Međutim, učinkovito darivanje na sajmu više je od samo korisnog proizvoda s vašim logotipom. To je također prilika da komunicirate svoje vrijednosti ili čak stvorite trajniju vezu s posjetiteljem. Važno je odabrati poklon koji je u skladu s vrijednostima i ciljevima vaše tvrtke.
Promo materijali ključni su za izgradnju odnosa s vašim kupcima. Darivatelji pamte trenutak kada su primili poklon i to može imati značajan utjecaj na njihovu odluku u budućnosti.
Jedna strategija je korištenje poklona za promociju koji potiču interakciju. Na primjer, interaktivne igre, natjecanja ili čak tehnološki uređaji koji privlače pažnju i potiču posjetitelje na sudjelovanje.
Nemojte uvijek ići sigurnim putem i odaberite najlakši. Često je inovativnost ta koja ostavlja najveći dojam. Ne bojte se riskirati. Neke od najboljih sajamskih promocija već su spremne.
I na kraju, ali ne manje važno. Vaš odabir poklona za sajmove ovisit će o vašem proračunu, vašim ciljevima i vašoj strateškoj viziji. Ipak, važno je uvijek imati na umu da je kvaliteta uvijek važnija od kvantitete.