Vaša košarica je prazna.
“72% potrošača vjeruje da je kvaliteta promotivnog proizvoda izravno povezana s ugledom tvrtke."
Danas gotovo velik broj nas ne može bez tehnologije, jednostavno zbog prednosti koje uživamo u njoj. Bez sumnje, tehnologija nam olakšava život. Zato su tehnološki promotivni proizvodi među najpopularnijim brendiranim proizvodima koje možete vidjeti oko sebe.ž
Tehnološki proizvodi smatraju se značajnim i vrijednim poklonima za promociju i zato biste trebali imati tehničko pametan pristup u svojoj promotivnoj ili reklamnoj strategiji. Prije proizvodnje ili kupnje svojih tehnoloških brendiranih artikala, treba znati neke stvari o tim promotivnim artiklima i nekoliko razloga zašto ih ne biste trebali zanemariti, pogotovo ako se želite istaknuti svojom marketinškom taktikom.
Stoga, pročitajte više savjeta o ovoj temi u nastavku; “Jednostavne upute o tehnološkim promotivnim proizvodima za vas”:
Tehnološki promotivni proizvodi su tehnološki ili elektronički proizvodi označeni logotipom, porukom ili dizajnom vaše tvrtke. Izvrsni su za nadopunjavanje vaše poslovne strategije oglašavanja i promicanje vašeg brenda. Oni su isplativi, vrijedni i mogu vašoj tvrtki pružiti potrebnu izloženost.
Primjeri ovih tehnoloških promotivnih proizvoda su USB stickovi, USB kabel, Bluetooth lokator i zaštita od krađe, prijenosni punjači (power banks), punjači, zvučnici, slušalice, bežične slušalice, naglavne slušalice, etui za telefon, torbica za telefon, držač za telefon, ekstenzije, štitnici od prenapona, adapteri, podloge za miša, laserski pokazivači, punjivi ventilatori, privjesci svjetiljke, memorijske kartice, lampe, svjetiljke, kamere itd.
Trebali biste razmotriti tehnološke brendirane proizvode za darivanje na sljedećim događajima brenda, kao što su sajmovi, konferencije, dobrotvorni događaji, obljetnice, izložbe itd. Tehnološki proizvodi su proizvodi visoke kvalitete, što ih čini izvrsnim za prepoznatljivost i ugled vašeg brenda.
Također, koriste ih svi, što ih čini proizvodima koji će privući pažnju koja vam je potrebna da podijelite svoju poruku.
Nadalje, ostavljate s njima dobar dojam na potencijalne klijente. Korištenje tehnoloških proizvoda za obavljanje stvari u kojima uživaju, jednostavnije i praktičnije bi natjeralo primatelje da stvore mali prostor u svom srcu za vas, namjerno ili ponekad, čak i nesvjesno. Doista, to je moć psihologije.
U ovom svijetu opsjednutom tehnologijom, tehnološki proizvodi su vrlo poželjni. Stoga trebate kupiti tehnološke promotivne proizvode dobre kvalitete, koji su sigurni za upotrebu i koji zadovoljavaju trenutni trend ili zahtjeve vaših zaposlenika, ciljane publike i klijenata.
Naši mobilni uređaji i tehnološki proizvodi uvijek su u stalnoj upotrebi. Naši su telefoni uvijek s nama, gdje god da idemo, i zato se promotivni prijenosni punjači (power banks) sada traže više nego ikad. Ti punjači su prijenosni i koriste se za punjenje naših uređaja, što ih čini neophodnim promotivnim tehnološkim proizvodima.
Često ih nazivaju "prijenosne baterije za pametne telefone ili punjači" i izvrsni su za jednokratno punjenje naših pametnih telefona i drugih tehnoloških uređaja kao što su pametni telefoni, tableti, slušalice na baterije, prijenosni zvučnici itd., ovisno o kapacitetu baterije. Oni to čine uz prikladan, jednostavan, brz i pristupačan način punjenja.
Prijenosni punjači su spas, dobri su za nas dok idemo na posao ili putujemo, izvrsni za kampiranje i cijenjeni u područjima gdje je struja nedostupna ili nestabilna. Oni su izvor napajanja u nuždi i ta ih funkcionalnost čini bitnim modernim promotivnim alatom koji bi vaši primatelji cijenili. Stoga vaš brendirani proizvod ima vrlo velike šanse da bude vidljiv drugima, posebno u područjima gdje niste vidljivi.
Promotivni prijenosni punjači (power banks) mogu se proizvoditi od materijala kao što su plastika, metal, bambus itd. Također, mogu imati dodatne značajke kao što su integracija privjeska za ključeve, brzo punjenje, solarno punjenje, bežično punjenje, dvostruki portovi, trostruki portovi, integrirani kabeli i digitalni zaslon. Novi trend u nastajanju je uvođenje Qi-uređaja koji su povećali potrebu za bežičnim punjačima i Qi-punjačima (power banks). Stoga se pobrinite da vaši promotivni prijenosni punjači imaju barem jednu od navedenih značajki kako biste povećali njihovu vrijednost.
Nadalje, dostupni su u različitim kapacitetima baterija, veličinama, oblicima i mogu se prilagoditi određenim bojama, nazivima, logotipima ili dizajnom odnosno izraditi po mjeri. To čini promotivne prijenosne punjače dobrim poslovnim poklonom za promociju koji bi potaknuli moral zaposlenika i kulturu brenda, zaslužujući mjesto kao jedan od najboljih poslovnih poklona.
Općenito, prijenosni punjači su dugotrajni, popularni i vrlo cijenjeni, što ih čini privlačnim vašim potencijalnim klijentima i ciljnoj publici. To vam pomaže stvoriti jedinstveno korisničko iskustvo i postići svoje ciljeve brenda i marketinga.
Promotivni USB stickovi poznati su i kao promotivni USB pogoni. Oni su USB stickovi s markiranim dizajnom ili logotipom tvrtke. Nude dobre pogodnosti, što ih svrstava među najbolje poslovne poklone.
Izvrstan su tehnološki poklon koji bi svatko volio, a dobri su i za darivanje na izložbama i konferencijama. Još je bolje kada su predstavljeni uz katalog vaše marke ili prodajnu brošuru, a dobra stvar kod njih je što su pristupačni, prenosivi i lako se mogu prilagoditi po mjeri.
Promotivni USB stickovi dostupni su u fleksibilnim formatima, u rasponu od različitih boja, oblika, veličina memorije i materijala kao što su guma, drvo, plastika ili metali. Koriste se za pohranu podataka, služeći kao sigurnosna kopija za neke naše radne datoteke i naše važne informacije. Ovo ostavlja nezaboravan dojam kao promišljen poklon korisnicima.
Nadalje, smatraju se relevantnim i jedinstvenim proizvodom brenda koja će privući pažnju ljudi, povećati svijest o vašem brendu i poboljšati imidž vaše tvrtke u pozitivnom smislu. Stoga ne biste trebali oklijevati ugraditi promotivne USB stickove/pogone kao dio svoje strategije oglašavanja.
Slušalice su vrijedni promotivni proizvodi koje bi primatelji jako cijenili i koristili. Ovo je dobra vijest jer je promotivni proizvod uspješan kada je primljen, cijenjen, iskorišten i vidljiv, gdje god se koristi ili nosi.
Slušalice su prenosive i ne bi ih ostavili dok ljudi putuju s jednog mjesta na drugo. Mogu se nositi oko vrata ili u džepovima, torbama ili ruksacima, pojačavajući njihovu ulogu izvrsnog alata za izlaganje u pokretu. Nadalje, još jedna dobra stvar u vezi sa slušalicama je svestranost koju nude.
Danas imamo promotivne slušalice u različitim varijacijama kao što su slušalice s mikrofonom za telefon, kako bi zadovoljili ukus svakog korisnika, dodatno povećavajući njihovu privlačnost i povećavajući izloženost zauzvrat. Neophodne su na radnom mjestu, koriste ih radnici, koji rade na daljinu, za virtualne konferencije, dobar dodatak u teretani, izvrsne su za slušanje glazbe, audio pozive, razgovore u automobilu i gledanje filmova. Doista, koristimo ih dok hodamo, trčimo, putujemo ili radimo od kuće, dokazujući visoku upotrebljivost koja ih čini dobrim odabirom za poslovne poklone.
Također, slušalice nude ekološki prihvatljive opcije jer mogu biti izrađene od materijala kao što je bambus, a ne samo od plastike. Danas ovi promotivni proizvodi nude dodatne značajke kao što su uklanjanje buke, vodootpornost, pametne značajke, bežično punjenje, sklopivost tijela, osvijetljeni logotip i Bluetooth povezivanje. To povećava njihovu vrijednost kao praktičan poklon koji bi se svidjeli vašim korisnicima.
Poznato je da je glazba povezana s emocijama kao što su pozitiva i nostalgija. Dakle, što se slušalice češće koriste, to im se pridaje jača sentimentalna vrijednost. Stoga biste trebali uzeti u obzir ove značajke pri odabiru savršenih promotivnih slušalica koje bi vašem brendu dale dobar imidž, povećale vidljivost vašeg brenda i promovirale vaš brend na najbolji mogući način.
Promotivni zvučnici još su jedan jedinstveni promotivni poklon koji biste trebali razmotriti. Danas su popularni među svim dobnim skupinama zbog njihove uporabe u školama, na plažama, zabavama, teretanama, na poslu, kod kuće, kampiranju itd. Izvrstan su dodatak i pratnja za dodavanje više stila vašim aktivnostima u zatvorenom i na otvorenom. Doista, promotivni zvučnici su dugoročna investicija koju vaša tvrtka ne smije zanemariti.
Baš kao i drugi promotivni tehnološki proizvodi, zvučnici dolaze s različitim značajkama kao što su vodootpornost, solarno punjenje i bežično punjenje. Mogu se izrađivati od različitih materijala i dostupni su u različitim veličinama i oblicima. Stoga bi vaša tvrtka trebala koristiti ovaj promotivni artikl kako bi poboljšala zadržavanje kupaca i promovirala svijest o marki.
Promotivni zvučnici nude suptilne, ali snažne promotivne prednosti kao što su vidljivost i marketing, potičući poruku vašeg brenda i generirajući nove potencijalne klijente za vaše poslovanje. Također, izvrsni su za pokretanje marketinške kampanje dijeleći ih kao poklone ili markiranu robu u trgovinama. Stoga bi vaša tvrtka trebala koristiti ovaj promotivni artikl za poboljšanje zadržavanja kupaca i promicanje svijesti o marki.
Zanima vas 5 razloga zašto su vašoj tvrtki potrebni promotivni ruksaci? Pročitajte blog na ovu temu.
Ukratko, ovaj članak vam govori o prednostima tehnoloških promotivnih proizvoda kao što su promotivni prijenosni punjači (power banks), promotivne slušalice, promotivni zvučnici i promotivni USB stickovi. Zapamtite, brendirani proizvodi učinkoviti su promotivni artikli koji će dugoročno donijeti velike konverzije i pomoći vam da postignete svoje marketinške ciljeve.
Stoga je ovaj članak najbolji izbor ako ste zbunjeni, neodlučni i trebate više smjernica u odabiru tehnoloških promotivnih proizvoda koji odgovaraju vašoj marki, poslovanju, organizaciji ili tvrtki.