Vaša košarica je prazna.
“Promotivni proizvodi imaju dugovječnost; preko 45% potrošača koristi promotivni artikl, barem jednom dnevno.”
Danas je svijet globalan i zasićen s puno digitalnih sadržaja. To je stvorilo konkurenciju među tvrtkama i markama, natjeravši ih da se bore za pažnju potrošača.
Zanimljivo je da postoji manje poznata premosnica koja je isplativa, uvjerljiva i mjerljiva. To je marketinški alat koji su neke tvrtke i marke prihvatile i te ohrabruju korištenje tog alata. Ovaj suptilni, ali moćan alat poznat je pod nazivom "Poslovni pokloni."
Promotivni proizvodi, poznati su i kao "brendirani artikli". Te mala tvrtka može koristiti za interakciju sa svojom ciljanom publikom, stvaranje nezaboravnog iskustva s brandom, jačanje morala zaposlenika, jačanje timskog rada, promocije svijesti o brandu, utjecaj na interes potrošača i još mnogo toga.
Prednosti koje nude razumno se cijene u usporedbi s troškovima, što im donosi vrijednost kao dobra promotivna taktika. Ipak, postupak selekcije za odabir promotivne robe vaše tvrtke trebao bi biti temeljit kako bi bio učinkovitiji i uspješniji.
Baš kao što su kvaliteta i cijena čimbenici koje treba uzeti u obzir, popularnost je još jedan važan čimbenik. Ne bi je trebalo podcijeniti tijekom postupka selekcije, jer najpopularniji promotivni artikli lako nadopunjuju strategiju oglašavanja zbog svog šireg dosega i prihvaćanja među javnošću i potrošačima.
Ako želite znati više o ovim popularnim promotivnim artiklima, neka vas ovaj članak vodi odgovorima na dolje navedena pitanja u odjeljku "Koji su najpopularniji poslovni pokloni za malu tvrtku?"
Pametan potez za maksimiziranje dobiti kao male tvrtke bio bi sužavanje njihove personalizirane robe ili promotivnog proizvoda na najpopularnije promotivne artikle. To bi osiguralo sigurnost jer što je veća popularnost, širi je doseg, veće je prihvaćanje i uspješnija je promotivna taktika.
Najpopularnija personalizirana roba su markirane maske za lice, torbe, kape, majice, jakne, čarape, USB ključevi, šalice, boce za vodu, termosice, privjesci za ključeve, knjige i markirani pisaći pribor.
Popularnost ovih promotivnih proizvoda rezultat je njihove korisnosti, visoke izdržljivosti, svestranosti i pripadnosti trendovima, što pridonosi njihovom širokom prihvaćanju i dojmovima. Stoga bi se marke, a posebno mala poduzeća, trebale odlučiti za promotivni proizvod u okviru svojih proračunskih ograničenja i uzimajući u obzir kvalitetu, da bi učinkovito koristili svoje resurse kako bi maksimizirali dobit.
Kod malih tvrtki, pametne odluke i spretnosti u odabiru promotivnih proizvoda zasigurno će stvoriti prednost nad konkurencijom. Razmislite o tome gdje potrošači koriste ove poklone za promociju, kod kuće, u uredu, na poslu, u školama itd. Neke može nositi bilo tko svugdje, i tako povećati snagu ovih markiranih poklona.
Zamislite da vaš brend odlučuje podijeliti promotivnu majicu sa svojim potrošačima i širom publikom kao dio trenutne reklamne kampanje. Automatski dobivate širu pokrivenost i dojmove, aktivirajući vašu marku kada se nose vaše majice. Stoga biste trebali očekivati veću svijest o brandu, konverzije i prodaju, kao i nagradu zbog namjere u odabiru promotivnog artikla.
Povijest promotivnog tekstila i promotivne odjeće datira iz dinastije Song (960.-1279.) kada je u drevnoj Kini razvijena tehnologija poznata kao "Sitotisak" za izradu dizajna ili slika na tkanini. Kasnije su ovu tehnologiju usvojile druge azijske zemlje i svijet općenito, s naknadnim i uzastopnim razvojem i inovativnom revolucijom ovog procesa, što je kasnije postao senzacija, koja traje i danas.
Danas se mnoštvo markiranih tekstila koristi za stvaranje normalne i promotivne odjeće za potrošače. Najpopularnija promotivna odjeća uključuje povremenu ljetnu odjeću, ležernu zimsku odjeću, sportsku odjeću, radnu odjeću i dječju odjeću. Zanimljivo je da promotivna majica spada u sve ove kategorije.
Mala tvrtka treba pripaziti na visokokvalitetne materijale, sjajne dizajne i isplative cijene prilikom odabira marke za manufakturnu proizvodnju, izradu ili obradu promotivnog tekstila po mjeri. Ispod je kratki katalog promotivnog tekstila koji biste trebali uzeti u obzir u smislu popularnosti i upotrebljivosti.
Pogledajte Habeco promo tekstil za opsežniji popis koji će vas bolje uputiti na sve markirano.
Povijest promotivnih torbi seže u 19. stoljeće u Ohijo, kada je Jasper Meek, prodavač novina, proizveo promotivnu torbu kao najraniji "moderni" promotivni proizvod. Oglasi su se tiskali na torbama, posebno školskim torbama, koje su postale uspješne i zbog toga su školsku djecu počeli nazivati putujući panoi.
Danas promotivne torbe dolaze u različitim oblicima, veličinama i modelima kao što su ruksaci, kozmetičke i toaletne torbe, novčanici i ručne torbice, pismo torbe, torbe za kupovinu, torbe za dokumente i konferencijska torba, torbe za prijenosna računala, koferi, kolica i putna torba, torba za plažu, preklopna torba, sportska torba, vikend torba, Tote torbu, vrećasta torba, mornarska torba, putujući ruksak, Fanny torba i torba za nošenje oko struka.
Te torbe obično imaju dizajn, tekst ili logotip povezan s markom i mogu se označiti kao pokloni timskim radnicima ili klijentima. Isplativo je odabrati torbu koju bi ciljni kupci voljeli, cijenili i koristili, povećavajući izloženost marke jer što se više torba nosi, to su veći dojmovi za nove potencijalne i postojeće kupce.
Promotivne torbe po mjeri i personalizirane promotivne torbe izvrstan su poslovni alat koji bi potrošači cijenili i koristili. Muško ili žensko, mladi ili stari, bogati ili siromašni; gotovo svi posjeduju torbu i nose je naokolo. Stoga se ohrabruje, da se torbe koriste kao promotivni proizvodi zbog njihove popularnosti i recepcije od strane svih.
Tijekom godina, u potrazi za promocijom uključivanja i poticanjem talenata u sportskoj industriji, ispunjavajući poslovni marketinški cilj, marke i tvrtke uvele su markirane odjevne proizvode za sport i rekreaciju.
Ovi predmeti uključuju odjeću kao što su pokrivala za glavu, jakne, puloveri, trenirke, majice, bodiji, tajice, majice bez rukava, cipele, tenisice, platnene tenisice, kratke hlače, kupaći kostimi, sportski grudnjak, šal, rukavice i čarape. Ostali artikli uključuje proizvode na napuhavanje, društvene igre, pribor za jelo, šatore, madrace, hladnjake, svjetiljke, japanke, jastuk za plažu, vanjske stolice, kutije, sklopive prostirke, ručnike itd.
Osim opće popularnosti ove odjeće i proizvoda, ponekad glavna sezona i sportske aktivnosti također mogu utjecati na odabir markiranog proizvoda. Primjerice, odjeća za plažu i proizvodi poput bikinija, kupaćih kostima, lopte za plažu i sunčanih naočala uglavnom se dijele tijekom ljeta, dok se zimi dijele pokrivala za glavu, jakne i puloveri za zimske aktivnosti u zatvorenom prostoru i na otvorenom.
Ponekad se tvrtka ili marka mogu odlučiti za sponzoriranje sportskog događaja, rekreativne aktivnosti, pa čak i sportskog kluba ili lige. Tijekom tog razdoblja možete vidjeti ove marke koje su predstavljene pomoću markirane odjeće ili odjeću po mjeri igrača. Marke mogu s tim postići širi doseg ovog sponzorstva, povećavajući publicitet i svijest o brandu. To bi u konačnici povećalo prodaju ili postiglo ciljane i specifične marketinške ciljeve.
Pokloni za promociju koji se koriste kod kuće prilično su brojni i cijenjeni, a kuhinjski alati najpopularniji su izbor promotivnih proizvoda za svakodnevnu upotrebu u kući.
Pokloni za promociju za kućanstvo uključuju pisaći pribor, knjige, šalice, krigle, čaše, pribor za vino i barove, privjeske za ključeve, setove za čaj, pribor za jelo, ručnike, pregače, rukavice, kante, boce za vodu, termosice, ogrtače, košare, kuhinjske rukavice, daske za rezanje, otvarač za boce, vješalicu za kuhinjska pomagala i još mnogo toga.
Mala tvrtka treba odabrati proizvod koji nudi funkcionalnu vrijednost svojim potrošačima i kupcima. Ponekad je poželjno odabrati kućni promotivni proizvod koji nadopunjuje proizvode vaše marke, što daje dodatni utjecaj. Na primjer, ako imate zalogajnicu u blizini škole, možete podijeliti markirane torbe ili pisaći pribor kako biste povećali svijest o brandu i potaknuli veću prodaju.
Ekološki prihvatljivi i održivi pokloni za promociju potiču se kod kuće za povećanje recepcije i percepcije, jačajući imidž vaše marke. Također bi trebalo uzeti u obzir dugovječnost i kvalitetu kućnih poklona za promociju, jer to utječe na potrošača i uporabu artikla u njegovim raznim domovima.
Zanimljivo je da primatelji ovih poklona za promociju ne koriste artikl sami, već ih mogu koristiti i dijeliti s drugim članovima obitelji i prijateljima, povećavajući doseg vašeg brenda. Dakle, kućni poklon za promociju trebao bi biti funkcionalan, izdržljiv i praktičan kako bi stekao više dojmova među potrošačima i korisnicima.
Zbog porasta digitalnih alata i tehnologije u modernom svijetu, marke i tvrtke počele su uključivati upotrebu elektroničkih promotivnih proizvoda kao markirane poslovne poklone, što je promotivni alat koji nadopunjuje strategiju oglašavanja marke.
Ovi elektronički promotivni proizvodi uključuju etui za telefon, torbicu za telefon, držač za telefon, torbu za prijenosno računalo, USB ključ, USB kabel, produžetke, adaptere, Airpods slušalice, Earbuds slušalice, ušne slušalice, naglavne slušalice, prijenosni punjač (power bank), podloge za miša, laserske pokazivače, memorijske kartice, lampe, svjetiljke, kamera, kabeli itd.
Morate pripaziti na elektroničke promotivne proizvode koji su dobre kvalitete i koji su također sigurni da ih svi mogu koristiti. Pripazite na funkcionalnost i upotrebljivost, osiguravajući da to neće biti opasno ili teret vašim potrošačima. To će vas spriječiti, da ostavite loš dojam. Također pripazite da su vaš logotip ili dizajn ispravno tiskani, postavljeni na odgovarajuće mjesto na proizvodima i da budu trajni (da se ne mogu lako isprati).
Štoviše, tijekom godine na globalnom se tržištu pojavio novi trend bežičnih uređaja. Stoga bi vaše malo poduzeće trebalo odabrati elektroničku marku koja odgovara trenutnim potrebama i ukusu vaših kupaca i ciljne publike.
Mape, bilježnice, portfelji, dnevnici, ljepljive bilješke, automati, kalendari, okvir za slike, držač posjetnica, otvarač za pisma, otvarač za boce, spajalice, podloga za prijenosno računalo, podloga za miša, USB ključevi, prijenosni punjač (power bank), pokazivači / prezentatori, digitalni satovi, pisaći pribori, kutija, karton, torba i novčanici neki su od najpopularnijih promotivnih proizvoda i uredskih poslovnih poklona.
Kao malo poduzeće, uvijek je važno promovirati timsku kulturu i promovirati pozitivnost na radnom mjestu. Promotivna roba može poslužiti kao nagrada vašim zaposlenicima i jačanju morala. Ponekad se može u marku uklopiti i poslovna radna odjeća ili markirana odjeća koja se nosi određenim danima u tjednu. To bi služilo za promociju slogana tvrtke i dijeljenje svrhe tvrtke, kako unutar tako i izvan ureda.
S druge strane, markirani proizvodi mogu se dijeliti kao promotivni proizvodi za uredsku upotrebu među klijentima i potrošačima. Možete povećati doseg svoje marke, promovirati lojalnost marki među svojim kupcima i privući pažnju potencijalnih klijenata upotrebom prikladnih personaliziranih uredskih artikala.
Danas se ne može podcijeniti značaj poklona za promociju ili proizvoda marke, jer ovaj jednostavan i jeftin marketinški alat može dugoročno donijeti sjajne rezultate. Kao mala tvrtka možete kupiti svoju markiranu robu, predajući narudžbu sa željenim logotipom, tekstom ili dizajnom u ouletu poklona za promociju da biste smanjili troškove nabave i razne druge izdatke.
Mnogo outleta dostupno je za manufakturnu proizvodnju, izradu ili tisak vašeg brendiranog poklona za promociju. Stoga morate pažljivo procijeniti odabir samog poklona za promociju kao i outleta poklona za promociju za svoje malo poduzeće.
Tražite li mjesto za kupnju popularnih poklona za promociju?
Kao vlasnik malog poduzeća, trebali biste razmotriti outlete koji nude visokokvalitetne poklone za promociju po relativno povoljnoj cijeni i kratkom roku isporuke poput Habeco Outleta.
Habeco je brendirana tvrtka za poklone za promociju, kod koje možete kupiti poslovne poklone i popularne promotivne proizvode koji su dobre kvalitete i pristupačne cijene. Tvrtka nudi prednost malim poduzećima.
Ukratko, popularnost odabranog promotivnog proizvoda igra veliku ulogu u prihvaćanju od strane zaposlenika i ciljne publike. Stoga bi male tvrtke trebale razmotriti popularnost promotivnih artikala kao dio postupka odabira kako bi nadopunile marketinške napore i odabranu promociju učinile uspješnim marketinškim alatom.
Na kraju, navedimo nekoliko odabranih kategorija poslovnih poklona koji će vam pomoći u odabiru: