Vaša košarica je prazna.
“Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi koji štede vodu jedno su od aktualnih održivih promotivnih ulaganja koje većina tvrtki koristi kako bi stekla zadivljujuću prepoznatljivost brenda u ekološki osviještenom svijetu.”
Lažno zeleno oglašavanje (engl. Greenwashing) je neukusan čin koji se općenito ne odobrava. To je čin obmane, definiran činom prenošenja neistinitih, obmanjujućih ili lažnih informacija i dojma o ekološki prihvatljivim proizvodima tvrtke. Danas je to uobičajena praksa nekih brendova koji žele steći dobru reputaciju u ekološki osviještenom svijetu. Te tvrtke dijele krivotvorene, nepotvrđene ili pretjerane tvrdnje kako bi zavarale svoje potencijalne klijente, kupce, stranke i širu javnost.
Nažalost, iako mogu imati dobre namjere, učinak je obično loš i može imati štetne posljedice na duge staze. Kako biste izbjegli ove posljedice i istovremeno zadržali pozitivan imidž brenda, savjetujemo vam da odaberete ekološki prihvatljive proizvode koji su istiniti i provjerljivi. Stoga pročitajte sljedeći članak “Kolekcija Impact; najbolji ekološki prihvatljivi proizvodi koji štede vodu“ i saznajte više o najboljom investicijom za svoje poslovanje:
Trenutno je održivo korištenje vode jedan od aktualnih trendova koji potiču vlade, tvrtke, brendovi, poslovanja i pojedinci. Ovaj trend je nastao kao potreba za ublažavanjem štetnih učinaka globalnog zatopljenja koje je dovelo do trenutne ekološke krize. Aktivnosti poput onečišćenja i krčenja šuma dovele su do rezultata kao što su suša, toplinski valovi i klimatske promjene. Zauzvrat, to je negativno utjecalo na ekološki integritet i ugrozilo sustav za održavanje života. Kao odgovor na ovu prijetnju pojavila se potražnja tvrtki za ekološki prihvatljivim poklonima za promociju, posebice proizvodima koji štede vodu.
Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi koji štede vodu promotivni su proizvodi izrađeni od održivih materijala ili obnovljivih izvora što znači, da “štede vodu” i smanjuju negativan utjecaj na okoliš. Tvrtke ih obično koriste za postizanje ciljeva brendiranja i oglašavanja. To su ekološki održivi proizvodi, koji su označeni logotipom tvrtke, imenom, bojom, sloganom ili dizajnom. To su, na primjer, održive tkanine, elektronički proizvodi, reciklirane čarape, reciklirane torbe za kupovinu itd.
Ti se proizvodi obično izrađuju od materijala kao što su pamuk, juta, vuna, bambus, RPET i drugi materijali koji se mogu reciklirati, preraditi ili ponovno koristiti za smanjenje zagađenja, uglavnom uzrokovanog plastikom i kemikalijama u vodnim resursima kao što su rijeke, potoci, jezera, mora, i oceani. Zauzvrat, to održava kvalitetu i količinu dostupne vode u ekosustavu. Općenito, proizvodnja i uporaba takvih proizvoda daje povoljne rezultate za postupno ublažavanje “nestašice vode” osiguravajući da sadašnje i buduće generacije imaju pristup sigurnoj, čistoj i dovoljnoj vodi.
Za tvrtku koja svojom kvotom želi pridonijeti održivosti, kolekcija Impact jedna je od najunikatnijih i najboljih investicija za uštedu vode i uspješno provođenje vaših promotivnih taktika. Kolekcija Impact je kolekcija održivih promotivnih proizvoda koji štede vodu i koji će poboljšali vašu ekološku, društvenu i etičku usklađenost. Ovim proizvodima također širite poruku da ste zabrinuti za okoliš i budućnost, te stoga provodite strateške akcije za smanjenje otpada i održivo korištenje vode. Što je još važnije, ovi pokloni za promociju pomažu vam izbjeći lažno zeleno oglašavanje.
Kolekcija Impact osmišljena je kako bi podržala vaše tvrdnje o održivosti provjerom i validacijom. To je zbirka promotivnih artikala s ugrađenom tehnologijom praćenja pod nazivom “AWARE” koja se može testirati putem blockchain tehnologije, kako bi se provjerilo jesu li proizvodi uistinu održivi ili ne. Tako potvrđujete i imate dokaze o zelenim tvrdnjama, što će vam nesumnjivo podići samopouzdanje. Također će povećati svijest o brendu i poboljšati imidž vašeg brenda. U konačnici to će i povećati percepciju i kupnju proizvoda, što vodi u dugoročno povećanje profita.
Proizvodi kolekcije i održive tkanine uključuju široku paletu brendiranih artikala proizvedenih tehnologijom AWARE kao što su reciklirane platnene torbe, reciklirane torbe za kupovinu, RPET rashladne torbe, reciklirane torbe za prijenosna računala, vikend ruksake, reciklirane poslovne ruksake, RPET platnene torbe, ruksake sa zaštitom protiv krađe, RPET ruksake za boravak u prirodi, obične ruksake, prerađene čarape, reciklirane pamučne pregače, reciklirane salvete, RPET deke, suncobrane od bambusa, torbe od pamuka, naprtnjače od recikliranog pamuka, pamučne kape, RPET naprtnjače s vezicama, RPET sklopive torbe, RPET tote torbe, boce za vodu, reciklirane nehrđajuće boce, bambusove bilježnice, RPET kapice, bambusove boce za vodu itd.
Svrha održivog korištenja vode je zaštita okoliša. To je važno jer ono što utječe na okoliš neizbježno utječe i na zdravlje čovjeka. Stoga se kriza vode smatra zdravstvenom krizom. Aktivnosti onečišćenja i degradacije utječu na kvalitetu života, kako u vodi tako i na kopnu. Nedostatak adekvatne kvalitetne i sigurne vode dovodi do nesanitarnih i nehigijenskih uvjeta, što donosi nastanak zaraznih i nezaraznih bolesti, a dugoročno i pandemiju i smrt. Nažalost, pogođeno je cjelokupno stanovništvo, a najveće žrtve su uglavnom marginalizirane zajednice i ranjive populacije.
Ulaganje u AWARE održive tkanine i druge održive proizvode stoga će potvrditi vaše tvrdnje o održivosti i podržati vaš izravan doprinos promicanju ekološki prihvatljivih akcija. Kolekcija Impact jedinstvena je po tome što integrira održivost od početne faze razvoja proizvoda do kasnijih faza korištenja proizvoda. To je omogućeno tehnologijom praćenja “AWARE”, virtualnom komponentom koja je ugrađena u ove promotivne proizvode. Ti se mogu testirati i provjeriti održivost putem tehnologije praćenja. Stoga vaša tvrtka može potvrditi vaše tvrdnje o održivosti sa 100% sljedivim recikliranim i održivim brendiranim proizvodima kao što su održive tkanine i RPET.
Transparentnost je temeljna vrijednost potrebna za održavanje pozitivnog dojma brenda, a utjecaj održivih proizvoda omogućuje vam da to pokažete. Stoga, kad god ljudi vide oznaku AWARE na proizvodu, osjećaju se povezani s dojmom da je kupljeni predmet ili besplatni brendirani poklon od svjesnog i odgovornog brenda. Ovo se ne može kopirati jer su oznake ekskluzivne za proizvode za koje je otkriveno da imaju sadržaj praćenja AWARE i to se može uskladiti s registracijom na blockchain tehnologiji radi provjere. Stoga će ulaganje u AWARE održive proizvode zasigurno stvoriti svjetliju i zeleniju budućnost za čovjeka.
Statistički gledano, Impact kolekcija koristi 99% manje vode u svojoj proizvodnji i štedi 9800 litara vode po 1 kilogramu svojih recikliranih proizvoda. Na taj ćete način izbjeći onečišćenje vodnih resursa milijunima plastike, a ruralnim zajednicama omogućiti pristup sigurnoj i čistoj pitkoj vodi. Nadalje, 2% prihoda od svakog proizvoda u kolekciji Impact donira se water.org – organizaciji posvećenoj promicanju održivog korištenja vode. Na taj ćete način također dati pozitivan doprinos globalnom zdravlju.
Provjeravanjem trajnosti vaših proizvoda izbjeći ćete negativne učinke povezane s lažnim zelenim oglašavanjem, kao što su loš imidž brenda, gubitak kupaca i klijenata, tužbe i na kraju zatvaranje poslovanja. Održive tkanine mogu vam pomoći da steknete prepoznatljivost brenda kroz izlaganje zbog praktične i prenosive prirode brendiranog materijala. Također, ovi su proizvodi izvrsni za povećanje angažmana na društvenim mrežama, pokretanje razgovora na društvenim mrežama i pojačavanje kampanja.
Nadalje, izvrsni su za povećanje lojalnosti brenda među klijentima, kupcima i zaposlenicima. Naime, oni šire poruku da vam je stalo do njihove dobrobiti i blagostanja te da provodite strateške mjere kako biste im omogućili bolji život. Ovi brendirani proizvodi također su obično dobro prihvaćeni i korišteni zbog svoje praktične i elegantne prirode. Stoga su vrlo korisni kao poslovni pokloni za uspostavljanje emocionalne veze i ostavljanje dobrog dojma.
Osim toga, isplativa su investicija i dokazano su uspješni kao pokloni za promociju na velikim događajima kao što su obljetnice, sajmovi i izložbe. Izuzetno su dobri i kao poslovni pokloni za darovanje na događajima kao što su sastanci, konferencije, seminari itd. Vidljive su kada se ih obuče, nosi ili koristi, jer djeluju kao putujući pano koji dijeli poruku vašeg brenda, a istovremeno pokazuje vašu društvenu i ekološku odgovornost u sve širem dosegu.
Članak je podijelio uvid u razloge zašto je održivo korištenje vode novi povoljan trend u ekološki osviještenom svijetu i zašto kolekcija Impact nudi najbolje ekološki prihvatljive promotivne proizvode koji štede vodu. Stoga ga preporučujemo brendovima, tvrtkama i poslovanjima kao isplativu investiciju u koju treba uložiti.