Vaša košarica je prazna.
“Sezonski promotivni proizvodi odlična su investicija; mogu povećati publicitet i profit tvrtke.”
Ljetu se svake godine gotovo svi raduju. Naime povezuje se s osjećajima odmora, opuštanja i zabave. Ljeto je obično prepuno događanja i aktivnosti koje stvaraju velike prilike za aktiviranje promotivnih kampanja s promotivnim artiklima, povećanje izloženosti brenda i povećanje prodaje.
Želite li saznati više o tome zašto biste ove sezonske brendirane proizvode trebali koristiti kao poslovne poklone i savjete o odabiru najboljih ljetnih promotivnih artikala, koji će vam biti dobra investicija? Onda čitajte dalje članak "Ljetni promotivni artikli; Ideje za pripremu ljetnih rasprodaja" kako što je navedeno u nastavku:
Ljeto je oduvijek bilo popularna sezona, ne samo za pojedince, već i za brendove, poslovanja i tvrtke. Ljeto je ljetno razdoblje, nakon proljeća i prije jeseni. To je najtoplije godišnje doba i povezano je s osjećajem odmora, putovanja, blaženstva, zabave i sreće. Stoga stvara savršene prilike za marketing na temu blagdana i sezonski marketing.
Ljeto je važno za tvrtke za primjenu sezonskog marketinga; odnosno vođenje kampanja ili promocija u određeno doba godine ili sezone. Tvrtke mogu kreirati brendirane artikle sa sezonskim temama kako bi zadovoljile sezonske potrebe svojih kupaca ili klijenata uz postizanje ciljeva oglašavanja i brendiranja. Ljetni promotivni artikli prikladni su i za poklone za promociju ili brendirane proizvode koji se mogu dijeliti tijekom ljeta na velikim događanjima i sastancima kao što su izložbe, sajmovi, ljetne izložbe itd.
Gotovo svi koji zaprime ili kupe vaše ljetne promotivne proizvode neće ih baciti, već će ih koristiti ili pokloniti nekome drugome, stvarajući tako veću i kasniju prepoznatljivost brenda. Stoga je kreiranje promotivnih proizvoda koji odgovaraju ukusima vaših kupaca i njihovim potrebama strategija koja nagrađuje. Nadalje, možete isprobati drugačiji pristup dijeleći proizvode kao poslovne poklone, čime ćete svoje klijente, kupce ili poslovne partnere ugodno iznenaditi.
Prednosti koje uživate korištenjem najboljih ljetnih promotivnih artikala za promociju vašeg brenda motiviraju. Ljetno doba stvara sezonsko uzbuđenje na prijelazu godišnjih doba, što stvara reklamu oko ljetnih proizvoda. To možete iskoristiti tako da ove proizvode dijelite kao poklone za promociju ili ih prodajete kao brendiranu robu u trgovinama, prodavaonicama i trgovačkim centrima. Ako želite ići i korak dalje, možete ih promovirati kao ekskluzivno i ograničeno izdanje ili kako dodatni artikl proizvodu tvrtke, stvarajući manjak koji će zauzvrat potaknuti razgovore na društvenim mrežama i povećati prodaju.
Osim toga, ljetni promotivni proizvodi izvrsni su poslovni pokloni koji njeguju odnose između tvrtke i kupaca, poslovnih partnera i zaposlenika. Ovi pokloni su odraz vašeg poslovanja jer dijele poruku vašeg brenda i izražavaju vrijednosti i kulturu vašeg poslovanja. To uvjerava vaše kupce, da ih poštujete i cijenite, a istodobno s njima dijelite poruku da bi kupci trebali iskoristiti te poklone, čime se uspostavlja povjerenje i jača odanost brendu.
Većina ljetnih promotivnih artikala prikladna je i obično je uključena u svakodnevni život vaših primatelja. Ove vrste proizvoda izvrsne su za mobilnost u pokretu kada ljudi prelaze s jednog mjesta na drugo, jer povećavaju vidljivost brenda i svijest o brendu, osobito na ciljanim lokacijama ili područjima, gdje je svijest niska ili nikakva. Također, možete s njima privući pozornost, povećati promet kako biste privukli nove potencijalne klijente i pretvorili ih u kupce jer će ih poklon za promociju potaknuti na pozitivnu percepciju proizvoda i na kupnju.
Ljetni artikli dobri su za brendiranje jer utvrđuju svoj potencijal kao učinkoviti, ali jeftini ljetni promotivni proizvodi. Ovi ljetni artikli mogu biti označeni logotipom vaše tvrtke, porukom, dizajnom, slikom ili bojom. Obično su sve ove vrste proizvoda prikladne za promociju, no bolje je odabrati najbolje ljetne promotivne artikle i tako osigurati uspjeh s isplativom strategijom za uštedu vremena i novca za svoje poslovanje.
Ako radite s ograničenim proračunom, sužavanje ljetnih promotivnih proizvoda na najbolji izbor dobar je potez jer što je veća popularnost, to je veća stopa prihvaćanja, širi je potencijalni doseg i uspješnija je promotivna taktika.
U nastavku je 7 najboljih izbora ljetnih proizvoda na temelju popularnosti publike i pozitivnih osjećaja vezanih uz ljetnu sezonu:
Općenito, majice imaju veliku površinu pogodnu za brendiranje s logotipom ili dizajnom vaše tvrtke, čime dobivaju ime; “putujući panoi.” Promotivne ljetne majice korisni su i atraktivni pokloni koji će značajno proširiti vidljivost vaše tvrtke. Obično nema ograničenja u pogledu modela, veličine, boje majica i mjesta tiska. Dakle, mogu ih nositi svi, različite dobi i spola, uz samo malu razliku u veličini. Provjerite ovu vrlo povoljnu ponudu majica s printevima.
Šoping groznica je ljeti uobičajena. Dakle, to je dobar način da to iskoristite pružanjem promotivnih vrećica za kupnju kao vrijednih, ali jeftinih ljetnih promotivnih artikala za svoje kupce. Danas imamo ove vrećice za kupnju u ekološki prihvatljivim opcijama, poput tiskanih pamučnih vrećica, koje prenose poruku da vam je stalo do okoliša i održivosti. Osim toga, takvi proizvodi imaju veliku površinu, pogodnu za kreativno brendiranje bilo tehnikom sitotiska za veće dimenzije ili digitalnim transferom za poboljšanu kvalitetu boja. Naš prijedlog tiskanih promotivnih vrećica.
Sunčane naočale su odlične za zaštitu od štetnih UV zraka u sunčanim danima, što je ljeti česta pojava. Izvrsni su i za dan na plaži kada se ljudi sunčaju, a cijenjeni su i kao omiljeni modni dodatak. Stoga vaša tvrtka može podijeliti ove sjajne promotivne ljetne artikle kao promotivne poklone ili ih koristiti za ljetni marketing jer su popularni, simpatični i privlačni svim spolovima i dobima. Također možete odabrati održivije opcije, kao što su klasične i elegantne sunčane naočale Macusa, izrađene s RPET okvirom i opremljene UV400 zaštitom.
Kućne i vrtne igre popularne su ljeti jer se ljudi vole družiti, zabavljati i izležavati na suncu. Dakle, promotivne papirnate karte su nekonvencionalni i jeftini ljetni promotivni artikli koji vam mogu poslužiti. Preporučena ekološki prihvatljiva opcija su karte od recikliranog papira Aruba 2 Decks, smještene u papirnatu kutiju, koja suptilno, ali uspješno dijeli poruku i akcije vašeg brenda za Zelenu Zemlju.
Zvučnici su vrlo popularni jer ljudi posjećuju razne društvene događaje unutar i izvan kuće. Stoga je preporučljivo ulagati u promotivne zvučnike, posebno u promotivne zvučnike izrađene od održivih materijala poput bambusa. Preporučeni izbor bi bili bežični zvučnici od bambusa, opremljeni zvučnicima od 3 W, ugrađenom baterijom od 300 mAh i integriranim ambijentalnim svjetlom. Ovi promotivni zvučnici dobri su poslovni poklon i prekrasni ljetni promotivni artikli koje će vaši primatelji cijeniti zbog njihove velike vrijednosti.
Boce za vodu sjajni su ljetni pokloni za promociju koji se sviđaju raznim primateljima. Izvrsni su i poslovni pokloni za izlaganje i vidljivost, jer ih vaši primatelji nose gdje god krenu, od ureda do plaže, kuće, hotela, zabava, koncerata itd. Kako biste poboljšali imidž svojeg brenda, odaberite kvalitetnije i ekološki prihvatljivije proizvode. Dobra preporuka su "vakuumske boce s dvostrukom stijenom od nehrđajućeg čelika Impact." Ove boce za vodu su izdržljive i imaju kreativan estetski dizajn te održavaju piće vašeg primatelja svježe tijekom dana. Također ne sadrže BPA, što ih čini održivim proizvodima koji imaju minimalan utjecaj na okoliš, smanjuju zagađenje plastikom i poboljšavaju održivu upotrebu vode. Više o Impact boci.
Ručnici su vrijedni ljetni pokloni za promociju, popularni za dane na plaži i kampiranje, posebno tijekom ljetne turističke sezone. Odaberite ekološki prihvatljive ručnike, kao što je promotivni ručnik UKIYO YUMIKO HAMMAN AWARE, izrađen od održivih materijala kao što je reciklirani pamuk i pamuk s OEKO-TEX certifikatom koji ručnike čini mekim, svilenkastim, prikladnim za nošenje i visoko upijajućim. Više o UKIYO promotivnom ručniku.
Također možete testirati ove proizvode s tehnologijom AWARE i blockchain kako biste potvrdili svoje zelene tvrdnje o održivosti i izbjegli lažno zeleno oglašavanje.
Ukratko, članak je dao uvid u to zašto su ljetni promotivni artikli veliki hit kao sezonski promotivni proizvod. Također ste saznali više o najboljim ljetnim poklonima za promociju koji će zasigurno učiniti vašu promotivnu kampanju uspješnom i povećati prodaju za vaš brend, posao ili tvrtku.