Vaša košarica je prazna.
“U 2020. godini otprilike 1,8 milijardi ljudi širom svijeta čine milenijalci, što predstavlja jednu četvrtinu globalne populacije.”
Posljednjih godina shvatili smo značaj poklona za promociju kao suptilnog, ali moćnog alata koji može generirati izvrsne rezultate, iako za to treba puno planiranja. Stoga bi prvi i ključni korak u odabiru poklona za promociju kao dijela vaše strategije oglašavanja bio određivanje vaše ciljne skupine.
Identificiranje vaše ciljne skupine pomaže vam da strateški upotrijebite "Generacijski marketing", marketinški pristup koji koristi generacijsku segmentaciju u marketingu, komunikacijama i strategiji. Kada darivate poklone za promociju ili dijelite markiranu robu, oglašavate određenoj generaciji ljudi s jedinstvenim, ali zajedničkim sklonostima, stavovima i odgoju koji ih razlikuju od ostalih skupina.
Zaista, bilo bi pametno naučiti više o ovoj generaciji, njezinim osobinama, načinu života i preferencijama kako bi vam to pomoglo da razvijete strategije i planirate taktike koje se mogu uspješno razonoditi za ovu skupinu, posebno kada uključuju promotivne artikle ili markiranu robu. Ako su vaša ciljna skupina milenijalci, odabir najboljih promotivnih artikala za prilagođavanje preferencija ove skupine donio bi učinkovitije konverzije.
Stoga će ovaj članak podijeliti savjete o nekim sjajnim poklonima za promociju, koje biste trebali kupiti, ali prvo, evo nekoliko stvari koje morate znati:
Pokloni za promociju su artikli po mjeri ili markirani proizvodi, artikli marke ili tvrtke koji se ponekad dijele klijentima, zaposlenicima, potencijalnim kupcima ili široj javnosti kao dio strategije oglašavanja.
Vremenom su promotivni artikli postali prihvaćeni kao jednostavna, suptilna, ali uvjerljiva promotivna taktika za postizanje marketinških i reklamnih ciljeva kao što su percepcija o proizvodu, namjera kupnje, angažman na društvenim mrežama, svijest o brandu i još mnogo toga.
Ti su pokloni raznoliki i mogu biti radna odjeća, markirana odjeća, artikli za kućanstvo, elektronika, uredski pribor, kuhinjski artikli itd.
Milenijalci, također poznati kao generacija Y ili "Gen Y", segmentacija su svjetske populacije definirane njihovom dobi, to je generacije rođene između 1981. i 1999. godine. Oni su skupina o kojoj se najviše govori, najaktivnija grupa na društvenim mrežama i drže veći postotak ciljne publike na tržištu. Oni su mekog srca, pametni kupci, inovativni, fleksibilni, kreativni i s puno iskustva na društvenim mrežama.
Na njih jako utječu društveni mediji i vršnjaci, zbog čega kupuju proizvode prema recenzijama i preporukama. Također, promoviraju ekološku svijest, i s tim uporabu ekoloških proizvoda.
Oni su uobičajena, ali presudna skupina koja ima velik utjecaj na tržište i snagu kupnje. Također, vole nagrade i programe vjernosti poput poticaja na društvenim mrežama i personaliziranih poklona. Stoga ih se ne smije zanemariti prilikom planiranja marketinške strategije ili reklamne kampanje za marku ili tvrtku.
Kao posao ili tvrtka, trebali biste razmisliti o korištenju generacijskog marketinga kako biste odabrali najbolje darove ako vaši kupci, klijenti ili zaposlenici uglavnom pripadaju skupini milenijalca. Važno je biti praktičan i najbolje iskoristiti svoje resurse, vrijeme i novac kako biste donijeli uspješne konverzije.
Neke od najboljih ideja za poklone za milenijalce su odjeće poput majica, jakni i sportske odjeće, cipele, sunčane naočale, kape, ekološki prihvatljivi proizvodi, Tote torbe, torbe za prijenosna računala, ruksaci i sportske torbe. Elektronika poput prijenosnih punjača (power banks), memorijskih štapića, slušalica, lampi i kućanskih artikala također su dobri pokloni. Naravno, morate osigurati da su ti darovi markirani kako bi se povećala svijest o brandu i promovirala kultura tvrtke.
Zapamtite, odabirom najboljih poklona osigurava se da vaši proizvodi budu prihvaćeni, korišteni, voljeni i cijenjeni, umjesto da budu odbijeni ili da se o njima loše govori.
Milenijalci generiraju iskustva i pažljivo proučavaju ono što kupuju ili primaju. Stoga pripazite da vaši markirani pokloni odgovaraju njihovim potrebama, ukusu, preferencijama i standardima.
Želite li pomoć u donošenju dobre odluke o sljedećoj kupnji poklona za promociju? Onda pročitajte u nastavku kako biste saznali više o “7 najboljih promotivnih poklona za milenijalce".
Promotivne sunčane naočale uvijek su korisne. One su promotivni proizvod koji vas neće iznevjeriti jer ih svi vole. Sunčane naočale nose se kako bi zaštitile oči od UV svjetla, oštrog vremena, svjetlosti različitih uređaja i prašine. Također se koriste kao modni izraz, dodajući dah i estetiku vašoj odjeći.
Promotivne sunčane naočale su brendirane sunčane naočale s logotipom, imenom ili dizajnom po mjeri. Promotivne sunčane naočale su vrlo korisne kada se koriste kao pokloni za promociju jer okvir, ručke i mostovi jedinstveni su način za prezentaciju identiteta vaše marke. Promotivne sunčane naočale dolaze s lijepim opcijama, u rasponu od različitih veličina, stilova, boja, materijala, tipa i dizajna koji odgovaraju estetici milenijalaca. Kao promotivni proizvod, one su nagrađujući tržišni alat koji može donijeti velike konverzije zbog svoje univerzalne potražnje, popularnosti i upotrebe.
Mogu se dijeliti na festivalima, tržnicama, tijekom online darivanja, a obično su izvrsne za ljetne kampanje, prikupljanja sredstava i kampanje za podizanje svijesti. Sunčane naočale savršene su kao pokloni za promociju zbog niže cijene i popularnosti. Mogu se koristiti kao promotivni pokloni za uspomenu na aktivnosti na otvorenom i događaje poput vjenčanja, sportskih aktivnosti, koncerata, scenskih predstava, igara, rođendana, godišnjica, putovanja, druženja i zabava.
Promotivne sunčane naočale obično su sigurna oklada jer su u trendu, svestrane i mogu biti rodno neutralne, što im daje nenadmašne prednosti. Sunčane naočale su praktične, moderne, povoljne, popularne i prijenosne, osiguravajući visoku vidljivost i produktivne rezultate.
Promotivni prijenosni punjači (power banks) važan su suvremeni promotivni dodatak koji će milenijalci voljeti i cijeniti. Te prijenosne punjače nazivaju i "prijenosnim baterijama za telefon" ili "prijenosnim punjačima za pametne telefone". Kao što je spomenuto, naziv implicira sposobnost prijenosnog punjača da puni elektroničke uređaje, poput pametnih telefona, tablet računala, slušalica na baterije, prijenosnih zvučnika, MP3 uređaja itd.
Uglavnom se koriste kad ljudi putuju, kao izvor napajanja u nuždi u nedostatku električne energije i rezervne energije ako su suočeni s nestabilnim napajanjem. U posljednje vrijeme povećala se potražnja za prijenosnim punjačima koji pružaju prikladno, lako, brzo i dostupno sredstvo punjenja. Stoga su promotivni prijenosni punjači jedan od najcjenjenijih brendiranih poslovnih poklona. Ovi prijenosni punjači dolaze u različitim oblicima, veličinama, materijalima i kapacitetima, nudeći široke mogućnosti koje odgovaraju potrebama svakog milenijalca.
Mogu ponuditi različite značajke poput solarne energije, brzog punjenja, integriranog lanca ključeva, bežičnog punjenja, dvostrukog priključka, trostrukog priključka, integriranih kabela i digitalnog zaslona s kapacitetima baterije. Univerzalni ili standardni prijenosni punjač puni se putem USB punjača, solarni prijenosni punjač puni se putem sunčeve svjetlosti, dok se bežični prijenosni punjač puni putem bežičnih punjača. Bez obzira na to, solarni i bežični prijenosni punjač također se može puniti pomoću USB punjača ili kabela.
Iako mogu imati visoku cijenu, prijenosni su, dugotrajni i naširoko se koriste, čime služe kao vrhunski poslovni poklon ili brendirani poslovni poklon. Prijenosni punjači mogu biti izrađeni od plastike, gume i drveta što pruža izdašnu površinu za markiranje, povećanje vidljivosti i postizanje marketinških ciljeva. Stvaraju jedinstveno korisničko iskustvo i pojačavaju percepciju da je promotivna roba veće vrijednosti, čineći je privlačnom i dopadljivom vašoj ciljnoj skupini.
Ekološki prihvatljivi proizvodi su ekološki prihvatljivi i održivi proizvodi koji pružaju okolišne, socijalne i ekonomske koristi, istovremeno štiteći javno zdravlje, dobrobit i okoliš tijekom njihovog punog komercijalnog ciklusa, od vađenja sirovina do konačnog odlaganja.
U posljednje vrijeme ekološki prihvatljivi proizvodi koriste se kao promotivni proizvodi za smanjenje otpada i recikliranje, pridonoseći pozitivan utjecaj na okoliš. Ekološki prihvatljivi proizvodi mogu imati širok raspon svojstava. Mogu biti biološki razgradivi, primjerni za kompost, energetski učinkoviti, organski, mogu se reciklirati ili biti već reciklirani, obnovljivi izvori i mogu se ponovno upotrijebiti.
Ekološki prihvatljivi proizvodi dolaze u različitim oblicima kao pogodni održivi proizvodi poput dnevnika, torbi, kutija, hladnjaka, metli, pakiranja, knjiga, materijala za pisanje, šalica, slamki, boca za vodu, kapa, papuča itd. Mogu biti markirani i odražavati vrijednosti vašeg brenda kao društveno osviještenog i usklađenog. Odabirom ovih proizvoda bolje ćete privući potencijalne klijente i uspostaviti pozitivan imidž marke. Vašim kupcima i klijentima promoviraju ideju da vaša marka dijeli vrijednosti “Zelene Zemlje”.
Izvještava se da 46% potrošača ima povoljnije mišljenje o marki koja je poklonila ekološki prihvatljiv promotivni proizvod, što ih čini dobrim izborom promotivne robe koja se dijeli kao pokloni na priredbama i izložbama. Stoga bi dijeljenje ekološki prihvatljive promotivne robe promoviralo imidž vašeg brenda, prenoseći poruku o vašoj svijesti, djelovanju i odnosu prema okolišu u pozitivnom svjetlu milenijalcima.
Promotivne majice najpopularnija su, prihvaćena i poticajna promotivna odjeća zbog svog značaja u pružanju zamaha u reklamnoj kampanji, političkoj kampanji i svijesti o kulturi. Zbog toga su majice javno prihvaćene s puno entuzijazma. Nesumnjivo majice nude neograničenu vidljivost i pokrivenost po isplativoj cijeni.
Promotivne majice također su popularni božićni pokloni i smiješni darovi za milenijalce koji se mogu obilježiti smiješnim ili dirljivim dizajnom, povezujući vaš brend s pozitivnim osjećajima kada se darivaju ili dodaju kao bonus artiklima, koje ste kupili. Stoga su dobri za aktivaciju kupaca, angažman na društvenim mrežama, zadržavanje kupaca i konverziju.
Promotivna majica je promotivni proizvod koji je obično označen logotipom, tekstom, slikom ili dizajnom vaše marke, posla ili tvrtke, podižući moć vašeg brenda u javnosti. Promotivne majice obično se nose stalno i dobar su izbor za jeftino, ali učinkovito oglašavanje. Nije ni čudo što se o njima govori kao o "putujućim panoima.”
Izvrsne su za promotivne kampanje i kao općenito dijeljen poklon na događanjima i izložbama. Iako su jednostavne i male, praktične su i svestrane, nudeći velike mogućnosti za brendiranje kao ekskluzivna i bezvremenska markirana roba. One su dugotrajne i modno ugodne, što ih čini savršenim promotivnim artiklom po mjeri.
Promotivne boce za piće markirane su posude koje se koriste za držanje i transport vode, tekućina ili drugih pića za konzumaciju. Boca za piće može biti izrađena od plastike, stakla ili metala. Također, može biti ekološki prihvatljiva kao proizvodi za višekratnu upotrebu. Mogu imati logotip ili dizajn po mjeri, dajući personalizirani i brendirani osjećaj povezan s vašom markom.
Kao promotivni proizvodi prijenosne su, prikladne i mogu se nositi svugdje, od kuće do posla, na otvorenom, u uredu, teretani i još mnogo toga. Promotivne boce za piće jeftina su i učinkovita promotivna taktika za vašu marku ili tvrtku. Nude vidljivost na putovanjima zbog njihove popularne upotrebe od strane milenijalaca, što ih čini dobrim izborom za promotivnu reklamnu robu.
Promotivne sportske torbe su po mjeri ili markirane sportske torbe koje ističu poruku i logotip vaše tvrtke. Sportske torbe su različitih veličina, boja, oblika i karakteristika. Imaju široku površinu, od patentnih zatvarača, džepova i materijala, što omogućuje svestrani ispis na odabranim područjima kako vam odgovara.
One su praktični pokloni koje bi milenijalci cijenili jer su idealni za teretanu, sportske aktivnosti, vježbanje, rekreaciju, klubove i aktivnosti na otvorenom. Torbe mogu poslužiti i kao izvrsne torbe za noćenje, pojačavajući vidljivost koju bi vam dale. Sportske torbe obazrivi su pokloni koje bi vaši klijenti i kupci sigurno voljeli i koristili.
Ponekad se mogu koristiti kao dio kombinacije sportskih kompleta sa sportskom odjećom i cipelama, pružajući ujednačenost i jedinstvenost vašoj marki ili tvrtki. Također, mogu prikazivati nadahnjujuće poruke ili logotip / slogan tvrtke, što je dobro za jačanje morala zaposlenika, aktivnosti povezivanja tima i poticanje visokog performansa.
Promotivne slušalice su markirane slušalice ili zvučnici za uši koji pokazuju dizajn ili logotip po mjeri vaše tvrtke. Budući da je glazba povezana s emocijama, kod korisnika može ostaviti dobar dojam poput pozitivnosti i nostalgije. Dakle, što se češće koriste, to jača je sentimentalna vrijednost slušalica.
Jednostavne su za upotrebu i prijenosne, što ih čini još jednim promotivnim proizvodom primjernim za putovanja koji je izvrstan za izlaganje branda. Nisu ograničene samo na gledanje filmova ili puštanje glazbe, one su dobre i kad vježbate, virtualne konferencije, razgovore u automobilu i kad obavljate kućanske poslove.
Vrlo često nude značajke poput poništavanja šuma, otpornosti na vodu i pametne osobine. To ih čini praktičnim poklonom za milenijalce. Slušalice mogu biti stilski audio dodatak i poklon za promociju vašem osoblju, zaposlenicima, klijentima, kupcima i široj javnosti. Korisne su za širenje svijesti, jer se koriste i gledaju bezbroj puta tijekom dana, što ih čini učinkovitim medijem za oglašavanje.
Ukratko, ovaj članak dijeli adekvatan uvid u razumijevanje milenijalaca, ono što im je draže i savjete o odabiru najboljih promotivnih artikala. Ovo se pokazuje vrlo korisnim osiguravajući da vaši marketinški napori budu produktivni i da se vaši pokloni za promociju jako cijene i generiraju konverzije i rezultate koje želite za svoju marku, posao ili tvrtku.