Vaša košarica je prazna.
"Više od 75% potrošača zadržava promotivno posuđe za piće."
Istraživanja su pokazala da je promo materijal učinkovitiji od digitalnih oglasa u stvaranju svijesti o brandu i povećanju prodaje. Stoga su promotivne posude za piće jedan od najpopularnijih proizvoda promo materijala i danas ih većina brendova koristi u promotivne svrhe. Ovi poslovni pokloni popularni su zbog svog značaja i privlačnih atributa kao što su isplativost i praktičnost.
Želite li saznati više o prednostima ovog popularnog poklona za promociju? Onda nastavite čitati članak, "Posuđe za piće, poslovni pokloni koji se ne mogu zanemariti," kao što je naveden u nastavku:
Posuđe za piće odnosi se na proizvode, obično artikle ili posude koje koristimo za pohranjivanje i držanje tekućina za piće kao što su voda, čaj, kava, sokovi, smoothieji, kokteli, vino, pivo, liker i druga pića. Primjeri posuđa za piće su šalice, šolje, tikvice, čaše, boce itd. Razlikujemo ih po dodanoj značajki, brendiranju, prilagodbi po mjeri ili personalizaciji s logotipom, bojom, dizajnom, slikom ili porukom za pojedince, brendove, tvrtke, poslovanja, i organizacije.
Danas su posude za piće vrlo popularne među svim generacijama, uglavnom iz jednog razloga: piće vode za opstanak. Stoga se posude za piće mogu naći gotovo posvuda; u kuhinji, kod kuće, u uredu, školama, ustanovama, tvrtkama, trgovinama, kafićima, hotelima itd. Izvrstan je proizvod za nošenje sa sobom, dobar za zadržavanje prave količine tekućine u tijelu tijekom selidbe s jednog mjesta na drugo i za aktivnosti kao što su putovanja, sport, zabava i još mnogo toga.
Posuđe za piće jedan je od najboljih poklona za promociju zbog mogućnosti brendiranja i marketinga koje proizvod može ponuditi. Prilagođeno posuđe za piće po mjeri ne nudi samo prostor za pohranu pića, već i doživljaj. Riječ je o modernom komercijalnom artiklu povezanom sa zdravim načinom života, aktivnim životnim stilom i zabavnim događanjima.
Posude za piće također nude dovoljno prostora za brendiranje i time jednostavnu prilagodbu po mjeri. Na primjer, možete ispisati boje svog brenda na proizvod i uključiti svoj logotip, poruku, dizajn ili sliku. To ih čini izvrsnim proizvodima za masovna darivanja na događajima kao što su sajmovi, zabave, online natjecanja, izložbe, seminari i konferencije, jer savršeno predstavljaju vaš brend, koji će svakim gutljajem postati još vidljiviji.
Posuđe za piće nudi dugotrajnu vidljivost brenda i povećava prepoznatljivost brenda. Budući da su posude za piće dizajnirane za praktičnost, većina promotivnih posuda za piće je prijenosna i prikazuje poruku vašeg brenda gdje god je vidljiva. Što se više koriste i vidljivije su, to je veća izloženost brenda, što ove vrste proizvoda čini izvrsnim za prodor na tržište gdje je svijest o brendu minimalna. Tako tiskane posude za piće generiraju izvrstan povrat ulaganja, u usporedbi s drugim medijima za oglašavanje.
Trenutačno je u porastu konzumacija pića, vode i drugih napitaka, što brendirane posude za piće etablira kao promo materijal koji je prikladan za sve, bez obzira na lokaciju, industriju i drugu demografiju. Ako radite s ograničenim proračunom, prilagođene posude za piće po mjeri jedna su od najboljih opcija za vas, jer su pristupačnije u usporedbi s drugim skupljim brendiranim poklonima. Stoga je učinkovit marketinški alat jer će ga cijeniti vaši primatelji, a tiskane posude za piće s vašim logotipom, doživljavat će kao atraktivan poklon.
Osim toga, posuđe za piće kao personalizirani pokloni ostavit će pozitivan i dugotrajan dojam na vaše primatelje. Budući da poslovni pokloni pomažu u stvaranju trajnih uspomena vašoj publici, promotivne posude za piće mogu njegovati korisno iskustvo s vašim kupcima i klijentima. Kao posjetnica, ove vrste proizvoda će integrirati vaše poslovanje u svakodnevni život vaših primatelja. Zauzvrat, primatelji će vam također početi više vjerovati, što će dugoročno uspostaviti lojalnost brendu.
Općenito, promotivne posude za piće dijele se na šolje, šalice, tikvice, čaše, promotivne boce za vodu i dodatke kao što su slamke, posude za hlađenje i ručnici. Posude za piće razlikuju se i po materijalu od kojeg su izrađene, kao što su čelik, staklo, plastika, RPET, bambus, aluminij, silicij, hrast, keramika, papir, pšenična slama itd.
Također se razlikuju po tome čemu služe. Na primjer, vakuum boce, boce za vodu, šolje za kavu, šalice za kavu, šalice za sublimaciju, šalice za zabavu, žlice, setovi za čaj, boce za piće, boce za infuziju, tikvice, boce za planinarenje, boce za ručak, putne šalice, džepne čuturice, izolacijske boce, sklopive šalice, posude za hlađenje vode, vrčevi, posude za hlađenje vina, specijalne čaše, krigle za pivo, izolirane šalice itd.
Posude za piće su promo materijal koji nudi ponavljajuće dojmove, stoga morate pažljivo odabrati posude za piće kao personalizirane poklone koje će odgovarati identitetu vašeg brenda. Morate biti sigurni i da je vaše posuđe za piće dobre kvalitete i da njegova elegancija nije ugrožena izdržljivošću. Odabir pravog tiskanog posuđa za piće omogućit će vašoj publici da vidi vaš brend ili tvrtku u pozitivnom svjetlu, što će poboljšati reputaciju vašeg brenda.
Na primjer, vaša će publika cijeniti ako im poklonite brendirane šolje, šalice, tikvice i boce za vodu, jer ćete im takvim poklonima za promociju pokazati da vam je stalo do njihove dobrobiti. Također možete darivati prilagođeno posuđe za piće po mjeri kao što su šalice za zabavu, čaše, čaše za vino, posude za hlađenje i slamke kako biste podijelili poruku da želite da se vaši primatelji druže i zabave.
Osim toga, morate uzeti u obzir dizajn ili stil svoje posude za piće kako bi se ta svidjela vašoj izdvojenoj ciljnoj publici. Budući da posuđe za piće ima relativno velik prostor za brendiranje, pobrinite se da odaberete kvalitetne dizajne, postignute digitalnim tiskom ili laserskim graviranjem, jer će se tako vaš proizvod istaknuti od ostalih. Također, trebali biste odabrati boje koje odgovaraju identitetu vašeg brenda.
Nikada ne možete pogriješiti s ekološkim poslovnim poklonima. Naime, s njima dijelite poruku da ste ekološki osviješteni i da radite na održivosti. Posuđe za piće koje se može ponovno koristiti i reciklirati nudi odgovoran način prenošenja vaših misli o društvenoj odgovornosti. Pozitivnije promovira vaše poslovanje ili tvrtku, dijeli poruku da niste fokusirani samo na profit, već ste i zabrinuti za budućnost.
Ekološki prihvatljivi proizvodi smanjuju utjecaj na okoliš i promiču održivo korištenje vode, dok istovremeno povećavaju prodaju i lojalnost brendu. Smanjuju onečišćenje, krčenje šuma i druge aktivnosti koje ugrožavaju ekološki integritet, promičući kvalitetu života i zdravlje ljudi. Većina ekološki prihvatljivih posuda za piće izrađena je od održivih materijala kao što su Tritan bez BPA, RPET, bambus, pšenična slama, papir, nehrđajući čelik itd.
Promotivno posuđe za piće nudi suptilan, ali uvjerljiv način za uspostavljanje brenda i povećanje svijesti o brendu za vaše poslovanje i tvrtku. Potrošači posebnu pažnju posvećuju posudama za piće jer im ta omogućuje da se prepuste aktivnostima za zdravlje i užitak. Dakle, što je bolje za vaš posao od brendiranih posuda za piće, jer se s njima možete uključiti u svakodnevni život svojih primatelja.
Posuđe za piće kao personalizirani pokloni nude kreativan i praktičan alat koji vašim primateljima omogućuje pohranjivanje i transport tekućine. Zbog aktualnog trenda sve veće upotrebe pića, promotivna posuda za piće učinit će vaš brendirani poklon poželjnijim i stvoriti pozitivan imidž o vašem brendu. Posuđe za piće uglavnom se nosi i koristi posvuda, nudeći ponavljajuću i stalnu vidljivost vašeg brenda.
Većina ljudi je također emocionalno vezana za određene proizvode. Istraživanja tvrde da posuđe za piće izaziva dobar osjećaj u ljudima, povezan s toplinom, udobnošću, sigurnošću i zabavom. Stoga je posuđe za piće izvrstan poslovni poklon, jer možete s njim povećati svijest o brendu i interakciju s vašim potencijalnim kupcima, online i offline. Također su izvrsni za povećanje vaše digitalne prisutnosti povećanjem angažmana i poticanjem razgovora o proizvodima na društvenim mrežama.
Posude za piće mogu poboljšati kampanje i stvoriti iskustvo brenda koje će se svidjeti svima. Pomažu u izgradnji entuzijazma i odanosti, jer su personalizirani pokloni dobar način da pokažete poštovanje ljudima. Brendirano posuđe za piće dobar je način da proslavite posebne prilike sa svojim zaposlenicima ili da im pokažete zahvalnost. Također ih možete koristiti kao posebne poklone za dobrodošlicu, ohrabrenje, stjecanje kupaca ili kao poseban poklon za iskazivanje naklonosti svojim kupcima.
Osim toga, mogu se koristiti kao dodatni poklon proizvodu vaše tvrtke za povećanje zadržavanja kupaca i promicanje pozitivne percepcije proizvoda. Tako možete povećati vidljivost svoje tvrtke ostavljajući trajni dojam na svoje kupce, klijente, potencijalne kupce, poslovne partnere i zaposlenike. Zauzvrat, posuda za piće povećava lojalnost brendu i potiče prodaju.
Ukratko, promotivno posuđe za piće je izdržljiv, praktičan i pristupačan poslovni poklon koji će učinkovito reklamirati poruku vašeg brenda, a istodobno kazati da vam je stalo do zdravlja svojih primatelja, i da pritom razmišljate ekološki. Stoga je članak dao uvid zašto se posuđe za piće ne smiju zanemariti pri odabiru najboljih poklona za promociju kako bi se ostvario najveći mogući povrat uz minimalni budžet.
Kako biste saznali više o korisnim promotivnim darovima, pročitajte naše slične blogove: