Vaša košarica je prazna.
Često se smatra da su glavna vrijednost uspješne tvrtke motivirani, predani i zadovoljni zaposlenici. Samo takvi ljudi mogu u svoj rad uložiti svu svoju energiju, iskustvo i radost. Samo takvi mogu postići iznimne rezultate. Samo s takvim zaposlenicima tvrtka može postići svoje ciljeve.
Nezadovoljni su zaposlenici, s druge strane, slabo produktivni, neaktivni i često odsutni zbog bolesti. I u takvim je tvrtkama velika fluktuacija zaposlenika, što sigurno ne pridonosi uspješnom rastu.
Cilj su stoga motivirani zaposlenici. Možda zvuči jednostavno, ali na zadovoljstvo zaposlenika utječe čitav niz čimbenika. Za vas smo odabrali najvažnije:
Na radnom mjestu provodimo najmanje trećinu dana. Stoga je vrlo važno da se zaposlenici osjećaju dobro na radnom mjestu. Na dobrobit uveliko utječe klima tvrtke koja uključuje odgovarajuće radno okruženje, a još važniji od okoline su dobri međuljudski odnosi između zaposlenika. Dobro razumijevanje i međusobno poštovanje važan su čimbenik zbog kojeg se osjećamo ugodno na poslu.
Kakvi su odnosi između zaposlenika u velikoj mjeri ovisi o upravi tvrtke i neposredno nadređenima. Ako je nadređeni pozitivan i raspoložen, pozitivizam će se proširiti i među suradnicima. Ali nevoljni i tmurni vođa svoje će osjećaje prenijeti i na zaposlenike. Naravno, u svakom radnom kolektivu postoji općenita maksima koja kaže da smo ljudi različiti. Odsad naprijed, vođa mora znati voditi svojim znanjem i alatima kako bi posao tekao što bolje organizirano, kvalitetnije i u dobroj atmosferi.
U nekoliko istraživanja zaposlenici su odnos s nadređenima istaknuli kao vrlo važan čimbenik zadovoljstva. Dobri odnosi većini su čak važniji od na primjer novčane nagrade.
Očekujete li ili čak zahtijevate puno prekovremenih sati od zaposlenika? Nemojte zaboraviti, da čak i kada govorimo o radnom vremenu, nije sve u količini, već i u kvaliteti. Odmoran suradnik koji je pun energije učinit će više u kraćem vremenskom razdoblju od umornog zaposlenika ili zaposlenika, kojem je dosadno u duljem vremenskom razdoblju. Umorni suradnici često čine i pogreške ili dolazi na radnom mjestu čak i do ozljeda.
Očekivanja da će zaposlenici biti na poslu cijeli dan nerealna su i sigurno dugoročno ne daju rezultate. Pogotovo kod mlađih zaposlenika, gdje su slobodno vrijeme, sport, zabava, obitelj ocijenjeni vrlo visoko, i nisu spremni odustati od njih ni za višu plaću.
Naravno, događa se da vam tijekom glavne sezone treba suradnja zaposlenika i da za to vrijeme rade više nego obično, čak i u obliku prekovremenih sati. U ovom ih slučaju motivirajte i nagradite. O tome više u sljedećoj točki.
Raznim nagradama možemo učinkovito motivirati zaposlenike da ulože sve napore u postizanje ciljeva tvrtke. Stoga je također izuzetno važno da zaposlenici razumiju i znaju poslovne ciljeve tvrtke, zbog toga ih informirajte o njima. Čineći to, učinit ćete da se osjećaju važno, odgovorno i nadasve će biti još odaniji tvrtki nego što su bili.
Pohvale i riječi ohrabrenja često znače puno. Samo s novčanom nagradom bit će vrlo teško nemotivirane zaposlenike pretvoriti u motivirane. A riječima ohrabrenja i motivacije, to je moguće. Ne očekujte da će zaposlenike pohvale udariti u glavu, a kritike učiniti produktivnijima, jer će rezultati biti upravo suprotni. Obratite pažnju na dobro obavljeni posao, pokažite da ste primijetili i pohvalite zaposlenike. Javna pohvala, pred ostalim suradnicima, ima još veću snagu.
Darujte zaposlenicima za rođendane, Božić i tijekom godine. Mali korisni pokloni čine čuda. Razmazite ih malom pažnjom svakog mjeseca, posebno kada ste zadovoljni njihovim rezultatima i radom.
Takvi pokloni za vas neće predstavljati visok trošak, a ojačat će zadovoljstvo i pripadnost tvrtki među vašim zaposlenicima. Također stavite logotip svoje marke na poslovne poklone za zaposlenike – to će također ojačati vidljivost vaše tvrtke. Međutim, možemo vas uvjeriti da će ih zaposlenici rado koristiti i širiti vašu reklamnu poruku ili logotip.
Osnovna smjernica za sve poslovne darove uvijek mora biti upotrebljivost i kvaliteta. Nikako nemojte podcjenjivati vaše zaposlenike i ne darujte, samo, da biste im nešto dali. Vjerujte, ovo će vam se vratiti poput bumeranga.
Definitivno ćete pronaći još više ideja ako pogledate našu internetsku trgovinu Habeco promotivni i poslovni pokloni.
A i zapis Iskorištavate li veliki potencijal poslovnih i promotivnih poklona? zasigurno će vam pomoći.
Osigurajte odgovarajuću, kvalitetnu, sigurnu i udobnu radnu odjeću. Radna odjeća uključuje sve, od radnih jakni, pulovera, prsluka, polo majica, košulja, do donjeg rublja i radne obuće.
Praktična i kvalitetna radna odjeća vrlo je dobra investicija koja će vam se vratiti dva puta. Prvo čineći da vaše poslovanje i vaši zaposlenici izgledaju profesionalno i pouzdano u očima drugih. Drugo, zaposlenici će osjećati još veću pripadnost tvrtki i ponosno će nositi "odoru tvrtke". Izbor vrhunske radne odjeće, koja uključuje:
brzo će vam vratiti uloženu investiciju.
Što se tiče sigurnosti, visokokvalitetna zaštitna odjeća može smanjiti sljedeće probleme i opasnosti na radu:
Sa svojim više od 30 godina iskustva, zasigurno možemo istaknuti radnu odjeću Regatta i Roly kao najbolji izbor, jer ta predstavlja tehnološki vrh ove vrste odjeće.
Također, na radnu odjeću stavite logotip tvrtke ili reklamnu poruku jer će to dodatno ojačati lojalnost zaposlenika i vidljivost tvrtke.
Možda za vaše poslovanje nije potrebna posebna zaštitna odjeća i zaštitna oprema, ali vaši zaposlenici će također biti sretni s majicama s logom tvrtke ili marke. Takva sitnica može izazvati takav pozitivan odgovor koji zasigurno niste očekivali. Kako biste napravili pravi izbor, napisali smo blog Što je dobra promotivna majica koja će vam pomoći.
Radi sigurnog rada i zaštite zdravlja na radu, tvrtka uvijek treba imati zaštitne maske za lice i sredstva za dezinfekciju ruku, kao i drugih površina. Zapravo, među ljudima kruži sve više virusa koji prijete zdravlju zaposlenika, pa je vaša dužnost pružiti im ovu vrstu zaštite.
Mnogi od vas već su se susreli s dilemom "Zašto ulagati u zaposlenike ako će ionako jednom napustiti tvrtku?". Međutim, ovo nije najgora stvar koja vam se može dogoditi. Ako ne ulažete u znanje i obrazovanje svojih zaposlenika, oni će stagnirati i ostati uz vas.
Evo nekoliko aktivnosti koje će sigurno pozitivno utjecati na vaše poslovanje:
Vjerujemo da ste u tome što je napisano pronašli neki prijedlog koji ćete moći koristiti u motiviranju svojih podređenih i tako povećati produktivnost cijelog tima. Imajte na umu da je tvrtka snažna koliko i najslabija karika. Imate li i vi neke prijedloge, iskustvo ili dobru praksu? Radovat ćemo se vaših komentara ispod ovog zapisa.