Vaša košarica je prazna.
Promotivne boce za vodu zasigurno su jedan od najpopularnijih poklona za promociju današnjice. Njihova korisna vrijednost i prijateljska površina za sve vrste brendiranja svrstava ih u TOP promo materijal. Vrlo su dobrodošli i sa strane primatelja poklona, jer se boce za vode koriste gotovo uvijek i posvuda. No, potrebno je paziti kakvu ćemo promotivnu bocu za vodu darovati i posebno iz kojeg materijala će ta biti izrađena. Važno je da boca za vodu bude kvalitetna i izrađena od materijala koji ne utječe na kvalitetu vode u njoj.
Činjenica je da na tržištu gotovo da i nema "štetnih" boca za vodu, jer su propisi u tom području vrlo strogi, a proizvođači i uvoznici takve artikle moraju uvijek iznova provjeravati. No, različiti materijali se ponašaju različito, pa je dobro prije nego što odaberete promotivne boce za vodu informirati se o materijalima od kojih su izrađene. Materijale od kojih su boce za vodu izrađene grubo dijelimo u tri skupine:
Vrlo su rasprostranjene i popularne uglavnom zbog niske cijene. Najčešće korišteni materijali su Akrilotril stiren, Polieten i Tritan. A potonje je zbog svoje kvalitete karakteriziran kao zamjena za staklo, ali u isto vrijeme je puno izdržljiviji i otporniji na oštećenja. Boca za vodu od Tritana koristi se za hladne i tople napitke.
U većini slučajeva sve su plastične boce za vodu izrađene od kvalitetnog materijala, označene oznakom BPA free, pa je njihovo uništavanje sigurno i bezopasno za okoliš. Posebno su popularne kod sportaša pa je poželjno prije uporabe provjeriti brtvu kako vas ne bi iznenadile mokre majice i ostala sportska oprema.
Takve se boce za vodu izrađuju uglavnom od nehrđajućeg željeza ili aluminija. Metalne boce za vodu se preporučuju uglavnom zbog dugog vijeka trajanja i trajnosti. Budući da su metalni materijali otporni na udarce i ozljede, takve su boce vrlo popularne među izletnicima i planinarima. Mogu se koristiti za hladne ili tople napitke. Metalne boce za vodu i čuture, posebno aluminijske boce za vodu, jako dobro održavaju temperaturu pića, što je dobra osobina koja je često dobrodošla. Održavanje metalnih boca za vodu također je lakše i učinkovitije.
Metalne boce za vodu su vrlo pogodne za brendiranje digitalnom oznakom od 360°, gdje je boca za vodu omotana u tiskanu foliju, što boci daje vrlo profesionalan izgled. Ove unikatne metalne boce za vodu prvoklasni su poklon za promociju za svakog sportaša, putnika ili planinara.
Recikliranje ili uništavanje metalnih boca za vodu je bezopasno za okoliš pa ih smatramo ekološkim poklonima za promociju.
Staklo se oduvijek koristilo kao materijal za pohranjivanje tekućina. Vrlo je važno da u staklu nema nečistoća olova ili bilo koje druge kemikalije. Nedostatak stakla je njegova krhkost i neotpornost na oštećenja, pa često koristimo neoprensku navlaku koja barem malo štiti od oštećenja, ali i drugih utjecaja iz okoline.
Problem stakla je i njegova neotpornost na visoke temperature, pa se staklene boce za vodu preporučuju samo za hladne napitke. No, staklo je materijal koji se lako reciklira, pa se takve boce smatraju ekološkim poklonima. Kao poklon za promociju, takve su boce posebno korisne kod kuće ili u uredu.
Sam skup materijala od kojih se izrađuju promotivne boce za vodu sugerira da je riječ o poslovnom poklonu koji ima snažan ekološki naglasak. U vrijeme kada svi postajemo sve osjetljiviji na zaštitu okoliša i održivi život, ovo je vrlo važan podatak pri odabiru poklona za promociju.
Još je važnija činjenica da su boce za višekratnu upotrebu zamjena za brdo plastike koju proizvodimo s bocama za jednokratnu upotrebu. U Europi imamo sreću u većini slučajeva što možemo piti vodu iz vodovodne mreže, a višekratne boce mogu zamijeniti puno štetne plastike, koja je jedan od najvećih zagađivača na planeti. Zato su boce za vodu jedan od najvažnijih ekoloških poklona za promociju.
Prilikom odabira promotivnih boca za vodu ne smijemo zanemariti ni dodatke kao što su čepovi, poklopci, špage, navlake, koje također moraju biti izrađene od održivih materijala. Samo tako ćete u potpunosti slijediti cilj, ekološkog poklona.
Voda je osnovni izvor preživljavanja i svakome od nas je potrebna neprestano, svaki dan. Pokloniti bocu za vodu znači da ste darovali gadget koji svatko od nas svakodnevno koristi, pa će poklon svakako biti iskorišten. Time smo ispunili jedan od bitnih uvjeta poklona za promociju ili poslovnog poklona, upotrebljivost.
Boce za vodu i piće obično su izrađene od PET (polietilentereftalatne) plastike. Ovaj materijal postaje otrovan i štetan za zdravlje zbog dugotrajnih utjecaja okoline. Davanje nekome boce za vodu omogućit će mu i spremanje pića u zdravijoj ambalaži, što nikako nije zanemarivo. Vaš poslovni partner ili kupac uvijek će gajiti pozitivne osjećaje prema vašoj tvrtki ili brendu, koristeći tu bocu za vodu.
U Europi se svakog mjeseca odbaci gotovo milijardu boca za jednokratnu upotrebu. To je ogromna količina otpada kojoj je potrebno mnogo godina da se razgradi u okolišu. Svaka darovana boca za vodu znači nekoliko boca manje u okolišu i ovaj cilj svakako opravdava vašu odluku kupnje i darovanja promotivnih boca za vodu.
I za kraj, nije zanemariv i trošak kupnje flaširanih pića na godišnjoj razini. Postoje podaci da svaki Europljanin godišnje potroši najmanje 500 eura na flaširana pića. Voda iz slavine je nekoliko tisuća puta jeftinija.
Tisak ili graviranje promotivnih boca za vodu također je vrlo važan segment izrade vašeg poklona za promociju. Kako bismo vam pomogli u donošenju odluke, u nastavku su navedene sve opcije, kao i sve osnovne značajke.
Ova tehnika tiska je najpopularnija, a ujedno i najčešće korištena. Logo ili reklamna poruka prenosi se iz klišeja, preko tampona (gume), na proizvod. Glavna prednost ove tehnike je svakako cijena. Nedostatak je, međutim, dimenzija otiska, koja je ograničena.
Vrlo popularna tehnika tiska kojom možemo ispisati reklamnu poruku po cijeloj površini boce. Otisak je postojan, cjenovno pristupačan, a sam proizvod zbog otiska po cijeloj površini izgleda jako lijepo i originalno.
Ovom tehnikom brendiranja utisnemo logo ili reklamnu poruku u gornji sloj materijala boce. Rezultat je vrlo kvalitetan proizvod, a boja ovisi o donjem sloju materijala boce i ne može se birati. Ova tehnika nije prikladna za sve boce, već uglavnom samo za boce izrađene iz metala i stakla.
Na foliju tiskamo promotivni dizajn koji lijepimo na bocu za vodu. Ovom tehnikom možemo ispisati cijelu površinu boce na 360°, grafički predložak može biti u boji, a moguće je i personalizirati svaku pojedinu bocu. Ova tehnika je vrlo popularna i vizualno daje najbolje rezultate.
Možda već znate, možda još ne, ali darivanje poklona za promociju ili poslovnih poklona više nije znak vaše ljubaznosti ili ekstravagancije, već promišljena marketinška strategija koja donosi vrlo dobre rezultate. Naravno, ako to uradite kako treba.
Međutim, kako biste postigli što više, vaši pokloni za promociju moraju se isticati među mnogima. Lijepo, tiskano pakiranje će svakako pomoći. Već znate, da ambalaža prodaje i Talijani su svojedobno izgradili cijelu ekonomiju na dizajnu i pakiranju. Ako je vaša promotivna boca za vodu upakirana u poklon kutiju s logom vaše tvrtke i reklamnom porukom na njoj, zasigurno će naići na vrlo pozitivan odaziv vaših kupaca, poslovnih partnera ili zaposlenika. I ne bojte se. Ova vrsta pakiranja može biti iznenađujuće jeftina, pogotovo ako usporedite učinak, koji će imati.
Želite da vaš poslovni poklon ima osobni pečat? Dodajte osobnu poruku na pakiranje ili bocu. To može biti tiskana etiketa s mišlju, rukopisna poruka ili čak personalizirana poruka. Takva sitnica ne košta gotovo ništa, a učinak na primatelja je ogroman.
Ali ako želite ići i korak dalje, predlažemo personalizirani tisak ili graviranje na promotivnim bocama za vodu. U tom će slučaju na svakoj boci biti utisnuto ime primatelja, što će zasigurno izazvati njegov vrlo snažan emocionalni odaziv.
Personalizirani pokloni aktualni su trend promotivnog darivanja koji daju vrlo dobre marketinške rezultate, a više o tome možete pročitati na blogu Poslovni i promotivni darovi povećavaju prodaju.